» Referenties

moba “In de aanloop naar de grootste beurs in onze branch, de VIV Europe, waren wij op zoek naar iets bijzonders en vonden dat op de website van icatchmedia. Uiteindelijk zijn we gegaan voor de holobox, die een in het oog springende plek kreeg in de innovatie gallery op de beurs. De interactieve wand kreeg een mooie plek op ons eigen bedrijf, waar we tijdens de beurs klantbezoeken organiseerden. Het resultaat mocht er zijn, de reacties waren zeer positief en de samenwerking met zowel Cris als Michiel verliep uitstekend. Een aanrader!”http://www.moba.nl
clini “Wij hebben tijdens onze Neuzenroode Clubdag gebruik gemaakt van de diensten van  iCatch Media. Met onze input (foto’s) heeft  iCatch Media een vrolijke, afwisselende, interactieve vloer gemaakt, die een grote hit was bij de kinderen. Mede door deze activiteit werd de dag een groot succes.”Tjitske Weersma CliniClowns Nederland Unit Media Productieleider Clubdag”
exere Exere stond van 13-16 maart op de Techni-Show te jaarbeurs Utrecht. Om zich te onderscheiden van de overige standhouders maakte Exere gebruik van een interactieve vloer, geleverd door iCatch Media.De vloer trok veel aandacht en genereerde traffic voor de beursstand. Velen waren nog onbekend met deze vorm van reclame, maar Exere heeft veel positieve reacties ontvangen.Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met  iCatch Media. Cris leverde de vloer netjes af en het was alleen een kwestie van aan en uit zetten. In vier dagen tijd hebben wij er geen omkijken naar gehad. De vloer was niet alleen goed om traffic te generen, maar kon ook makkelijk gebruikt worden als gespreksopener. Het leverde nét dat beetje extra interactie op de beursvloer en daar heeft Exere haar voordeel mee gedaan.
van oord “Voor een groot waterbouwbedrijf heeft I-catch media een HoloCube systeem geleverd om een 3D animatie van een uitgevoerd project te tonen. De HoloCube werd tentoongesteld tijdens een  bezoek van een hoogwaardigheidsbekleder uit het buitenland en trok veel aandacht”
AGC De samenwerking tussen iCatch Media en AGC Flat Glass heeft op de beurs Architect@Work zijn uiteindelijke beslag gekregen. De samenwerking met Cris Groothuizen hebben wij vanaf het begin als zeer prettig ervaren. Cris verstaat zijn vak en zet net dat stapje extra. Zo heeft hij ons tijdens de ontwikkelingsfase van de interactieve vloer continu op de hoogte gehouden van de voortgang zodat op tijd bijgestuurd kon worden. Op de beurs zelf kwam de interactieve vloer er precies zo bij te liggen als verwacht.Wij bevelen iCatch Media van harte aan en danken Cris voor de fijne samenwerking.Monique Tromp
carmi Om de speelhoek extra aantrekkelijk te maken, hebben we gekozen voor de interactieve vloer van iCatch Media. Een unieke speelervaring voor onze “jongste” klanten. Bovendien is er zo ook een mooi evenwicht tussen shoppen en plezier.
2dialog “Ik heb Cris benaderd, omdat ik op zoek was naar een eyecatcher voor op een beurs. Door zijn enthousiasme en inlevingsvermogen is Cris in staat snel en adequaat te handelen en goede kwaliteit en service te leveren. Met relatief weinig input heeft hij een super gave ‘interactieve’ vloer ‘samengesteld’ die onze verwachtingen heeft overtroffen. Mede dankzij deze blikvanger is onze beursdeelname een succes geweest.Belangrijkste kwaliteiten: Waar voor uw geld, Hoge integriteit, Creatief
neptunus_klein “Wij hebben tijdens onze beursdeelname (Best of Events 2013) gebruik gemaakt van de diensten van  iCatch Media. Icatch heeft op een creatieve manier voor extra ‘stoppingpower’ gezorgd. De interactieve vloer was een eyecatcher die perfect aansloot bij ons thema.”

Technotape.fw

‘Voor een beurs waren wij op zoek naar iets wat de aandacht zou trekken van voorbijgangers aan onze beursstand. Hiervoor hebben wij een afspraak gemaakt in de showroom van iCatch Media. Onze eerste indruk was goed! Het contact verliep soepel en iCatch Media is goed te bereiken. De vloer is totaal aan de passen naar de wensen van de klant, wij dus! Tijdens de beurs was het mogelijk om zelf de instellingen aan te passen en om te switchen tussen effecten. Onze communicatieboodschap was creatief verwerkt in de interactieve vloer en leverde ook het gewenste effect op, het was een echte Eyecatcher. Over de relatie tussen ons en iCatch Media kan ik niets anders zeggen dan, Klasse! Van Duinen Technotape, Dennis Erlings’
Sint Lucas Andreas Ziekenhuis Met veel succes heeft iCatch Media een interactieve vloer geplaatst in de kinderpoli van het St. Lucas Andreas Ziekenhuis te Amsterdam. Via de volgende link kan het uitgebrachte artikel – geschreven door het St. Lucas Andreas Ziekenhuis –  worden bekeken.St. Lucas Andreas, interactieve vloer
Pluryn Voor ons dagbestedingscentrum voor ernstig meervoudig beperkte cliënten waren we op zoek naar een manier om een ruimte in te richten waar cliënten zowel tot rust kunnen komen maar ook waar cliënten geactiveerd kunnen worden.
De interactieve muur blijkt een schot in de roos.
De installatie kon snel geplaatst worden en de service is uitstekend. Door de vele mogelijkheden van de muur is er voor ieder individu een geschikte activiteit, cliënten worden uitgedaagd tot bewegen maar kunnen ook ontspannen bij rustige beelden, de mogelijkheden zijn zo groot. We zijn er heel enthousiast over!